„Dialog Motywujący jest prosty, ale nie jest łatwy.”

– W.R. Miller

Dialog Motywujący jest prosty, ale nie jest łatwy” – te słowa W.R. Millera najlepiej oddają istotę Dialogu — prostotę idei i głębię praktyki jednocześnie. W Akademii uczysz się rozmawiać w sposób, który naprawdę wspiera zmianę i rozwój.

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z Dialogiem Motywującym, czy chcesz pogłębić swoje doświadczenie — znajdziesz tu miejsce do nauki, refleksji i inspiracji.

Dla kogo są te szkolenia?

Dla wszystkich, którzy towarzyszą innym w zmianie i rozwoju. Szczególnie przydatne dla:

  • psychologów, terapeutów, coachów
  • nauczycieli, pedagogów, wychowawców i dyrektorów placówek
  • lekarzy, rehabilitantów, psychodietetyków
  • doradców zawodowych, specjalistów HR i liderów zespołów
  • rodziców, pracowników socjalnych i członków GKRPA

Jak pracujemy?

Tu praktyka spotyka się z empatią…

  • w atmosferze partnerstwa, akceptacji i szacunku,
  • bardzo praktycznie — co pozwala od razu stosować DM w realnych rozmowach,
  • z empatią i ciekawością — bo to one zachęcają do nauki,
  • z przestrzenią na refleksje i pytania.

Dlaczego warto?

Dzięki szkoleniu podstawowemu:

  • Zaczniesz prowadzić rozmowy, które budzą motywację do zmiany – poznasz sposoby inspirowania klientów do działania w naturalny sposób.
  • Poczujesz się pewniej jako specjalista – stosując sprawdzone narzędzia i metody DM o potwierdzonej naukowo skuteczności,
  • Będziesz lepiej radzić sobie z oporem – nauczysz się obniżać rozdźwięk na linii klient – specjalista i podążać za nim, zamiast go wzmacniać
  • Dowiesz się, jak skutecznie pracować z wątpliwościami i niechęcią rozmówcy wobec zmiany – prowadząc rozmowy w Duchu Dialogu Motywującego.
  • Zaczniesz jeszcze uważniej słuchać i wychwytywać słowa klucze – tak, by rozmowa przybliżała klienta do jego celu.
  • Zbudujesz autentyczne relacje – opierając je na szacunku, poczuciu bezpieczeństwa i zaufaniu.
  • Zrozumiesz, dlaczego w Dialogu o nie zadajemy zbyt wielu pytań – poznasz filozofię i logikę DM.
  • Ochronisz się przed nadmierną odpowiedzialnością – zaczniesz skutecznie wspierać, nie przejmując kontroli nad zmianą.
  • Zadbasz o etykę w pracy z klientem – dowiesz się jak odróżnić motywację od manipulacji.

Wszystkie te umiejętności wykorzystasz nie tylko w pracy zawodowej, ale i w codziennym życiu.

GALERIA